واکنش صالحی امیری به نشست خبری معترضان

رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه اعضای کمیسیون ورزشکاران را به جلسه مشترک دعوت می‌کنیم تا مسائل را حل کنیم اما کمیته ملی المپیک هر کاری انجام داده در چارچوب قانون بوده است.

رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از سالن بدنسازی فدراسیون قایقرانی بیان کرد: من تقاضا می کنم که وارد مباحث حاشیه‌ای نشویم. سیاستی تعریف کردیم و به آن وفاداریم. اگر مشکلی وجود داشته باشد در فضای داخل خانواده قابل حل است. تمام قهرمانان قابل احترام هستند ما به عنوان کمیته ملی المپیک در کمیسیون مداخله نمی‌کنیم. این رقابت‌ها طبیعی است اما نباید زبان توهین داشته باشیم. تمام عزیزان را دعوت می کنم در فضای اخلاقی  گفت‌وگو کنیم و مساله را حل کنیم.

صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که احسان حدادی گفته است تهدید شده است و آیا شما از آن اطلاع دارید یا خیر؟ تصریح کرد: از مسائل اطلاع ندارم من به عنوان رییس کمیته ملی المپیک وهمکارانم هر چه انجام داده‌ایم در چهار چوب قانون بوده است. هر کسی اعتراضی دارد باید به ما و کمیته بین‌المللی المپیک منعکس کند اما تا امروز کسی با ما و کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه نکرده است. تمام کسانی که در نشست خبری بودند و کسانی که حضور نداشتند همه فرزندان ایران هستند با کسی مناقشه نداریم و همه عزیزان را به جلسه مشترک دعوت می‌کنیم و دغدغه‌ها حل می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.