سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری ترامپ برای بکه اجتماعی‌اش

به گزارش واشنگتن تایمز، شریک رسانه‌ای ترامپ می گوید یک میلیارد دلار برای تاسیس شبکه اجتماعی رئیس جمهور اسبق آمریکا سرمایه‌گذاری شده است.

پالم بیچ، فلوریدا (AP)آسوشیتدپرس- شرکت رسانه‌های اجتماعی جدید دونالد ترامپ با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری از سرمایه‌گذاران نهادی موافقت‌نامه‌هایی را به امضاء رساند.

رئیس‌جمهور سابق، شرکت جدید خود، ترامپ رسانه و گروه فناوری را در ماه اکتبر راه‌اندازی کرد. او از برنامه‌ای برای یک اپلیکیشن پیام‌رسان جدید به نام «واقعیت اجتماعی» برای رقابت با توییتر و دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی که او را پس از آشوب ۶ ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا ممنوع کردند، رونمایی کرد.

برنامه TMTG این است که از طریق ادغام با «Digital World Acquisition Corp»(شرکت فراگیر جهانی دیجیتال) یک شرکت خرید با هدف ویژه که تنها هدف آن خرید یک شرکت خصوصی و عمومی کردن آن است، به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود.

در بیانیه مطبوعاتی که روز شنبه توسط ترامپ رسانه و دنیای دیجیتال منتشر شد، سرمایه گذاران نهادی شناسایی نشدند. این پول پس از ترکیب این دو شرکت از گروه متنوعی از سرمایه گذاران فعالیت می‌کند.

شرکت دنیای دیجیتال(Digital World)  در بیانیه خود اعلام کرد که مبلغ ۱ میلیارد دلار ورای ۲۹۳ میلیون دلاری است که برای سرمایه گذاری به کار گرفته شده است.

ترامپ به عنوان رئیس TMTG اعلام شده است.  اگر این شرکت ترکیبی عملکرد خوبی داشته باشد او ده‌ها میلیون دلار پاداش ویژه دریافت خواهد کرد، و احتمالاً میلیاردها دلار ثروت برای رئیس جمهور سابق به همراه خواهد آورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.