الهیان: وزرا تحت فشار و تحمیل انتصابات قرار نگیرند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا مشاهده می شود که در انتصاب مدیران، اشخاصی در رأس کار گذاشته می شوند که رویکرد جهادی و انقلابی نداشته و سابقه آنها نشان می دهد که درکی از مشکلات مردمی از نزدیک ندارند و بعضا غیر متخصص در آن حوزه هستند.

زهره الهیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: متاسفانه بعضا مشاهده می شود که در انتصاب مدیران، اشخاصی در رأس کار گذاشته می شوند که رویکرد جهادی و انقلابی نداشته و سابقه آنها نشان می دهد که درکی از مشکلات مردمی از نزدیک ندارند و بعضا غیر متخصص در آن حوزه هستند. لذا خواهشم این است که وزرای محترم تحت فشار و تحمیل انتصابات قرار نگیرند.

وی افزود: گذاشتن افرادی که سابقه آنها نشان می دهد که رویکرد مردمی، انقلابی و تخصصی نداشتند به معنای استمرار وضعی است که تا به حال وجود داشته و نتیجه آن چیزی جز فقر و تبعیض و ناکارآمدی نیست.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تذکری به وزیر کشور گفت: درخواست دارم که توجه ویژه به حاشیه کلانشهر تهران داشته باشند، چرا که سر ریز فقر، محرومیت و نابودی کشاورزی در هشت سال گذشته امروز در حاشیه شهر تهران باعث شده که مهاجرت‌های بی رویه صورت گیرد و منجر به فقر، ناامنی و مشکلات جدی مدیریت شهری شده است.

نماینده مردم تهران در ادامه تاکید کرد: باید همه دستگاه های ذیربط ورود کرده و حاشیه شهر تهران را ساماندهی کنند تا این معضل و آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی مدیریت شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.