انفجار در آسمان نطنز ربطی به تاسیسات هسته ای دارد؟

یک منبع مطلع محلی گفت: انفجار در منطقه کویری شهرستان نطنز ارتباطی با تاسیسات هسته ای نداشته و هیچ گونه آسیب و یا تلفاتی نیز در بر نداشته و موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.

وی که خواست نامش اعلام نشود، یادآورشد: این انفجار ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب در آسمان شهرستان نطنر در منطقه کویری اتفاق افتاده و ربطی به تاسسیات هسته ای نظر ندارد.

وی با بیان اینکه هیچگونه درگیری هوایی در منطقه روی نداده است، اظهارداشت: این تک شلیک پدافندی در منطقه کویری این شهرستان جای هیچگونه نگرانی ندارد و موضوع در دست بررسی است .

 
 
 
 
 

پیشتر فرماندار نطنز در گفت و گو با ایرنا ضمن تایید صدای انفجار در منطقه تاکید کرد که نیروهای امنیتی در حال بررسی موضوع هستند.

وی تاکید کرد که بر اساس جمع بندی های فعلی این حادثه تلفاتی به اماکن مسکونی و یا ساختمان خاصی وارد نکرده و ما همچنان در حال بررسی ابعاد حادثه هستیم.

مطالب پیشنهادی

 
 

مقاله جنجالی(پول‌دارها به بقیۀ آدم‌ها «نگاه» نمی‌کنند)را حالا بخوانید!

 

بدون نیاز به بوتاکس پوستت را در خانه صاف کن+فیلم!

 

در بازار فلزات با نازلترین کارمزد و سریع معامله کنید (ثبت‌نام)

 

در بزرگترین جشنواره سال ۱۴۰۰ از فرادرس ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه،موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه،موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.