سرلشکر صفوی پیام صادر کرد

سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی درگذشت مرحوم مهندس ورشابی، از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم مهندس مهدی ورشابی

سلام علیکم

عروج ملکوتی و شهادت گونه مرحوم مهندس مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید.

پیروزی‌های دفاع مقدس و برهه‌های تاریخی و حساس آن مرهون مجاهدت سنگر سازان بی ادعا و عزیزان مهندسی جهاد سازندگی، بعنوان یکی از ارکان دفاع مقدس می‌باشد و یاد آور مجاهدت‌های سرافرازانی همچون مرحوم مهندس ورشابی است که همواره در صف اول جبهه، یاری رسان رزمندگان اسلام بودند و گمنامی و مظلومیت جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس دو ویژگی شاخص این عزیزان می‌باشد.

آشنایی اینجانب با مرحوم ورشابی مربوط به عملیات فتح المبین در سال ۶۱ تا انتهای ۸ سال جنگ تحمیلی می‌باشد و در این مدت شاهد رشادت ها و فداکاری‌ها و توانمندی‌های مدیریتی آن مرحوم در عین داشتن روحیه بالای معنوی و گمنامی بوده‌ام.

بی شک خدمات ارزشمند و اثر گذار مرحوم ورشابی در طول دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف مدیریتی با پشتیبانی و حمایت‌های گوناگون خانواده و فرزندان آن مرحوم میسر گردید و در این میان نقش تاثیر گذار خانواده‌ها و زنان در پشتیبانی از دفاع مقدس را بایستی قدردان بود.

اینجانب عروج ملکوتی آن مجاهد نستوه و پیوستن روح آن فقید سعید به لقاء الله را به محضر امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و به خانواده محترم و سایر بازماندگان و همرزمان سابقم در جهاد سازندگی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، صلحا و صدیقین و یاران شهیدش و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.