سردار فدوی: باید زمان تحقق فرآیندهای مکتب انقلاب اسلامی را کاهش دهیم

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح شد، با بیان اینکه ۱۲ آذر سال ۱۳۷۹ فرآیندی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دلدادگان انقلاب ترسیم شده است، گفت: این نمایشگاه همزمان با سالروز بیانات ایشان افتتاح شد و نشان می‌دهد که همه باید به روندی که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند، عمل کنیم.

تشکیل دولت اسلامی کار طولانی مدت و پر زحمتی است

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل دستاوردهای مجموعه‌هایی است که برای تحقق این مهم سال‌ها زحمت کشیده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری ۵ فرآیند را به عنوان مکتب انقلاب مشخص کردند و ما باید با فعالیت گسترده در این عرصه، زمان تحقق ۵ فرآیند را کاهش دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دو مرحله از این فرایند تاکنون شکل گرفته است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و تشکیل نظام اسلامی در سال ۵۸ در کشور ما تحقق یافت و از سال ۵۸ تاکنون (۱۴۰۰) که ۴۲ سال می‌گذرد ما در تلاش برای رسیدن به مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی اما نه به معنای دولت و کابینه رئیس‌جمهور بلکه شامل شدن تمامی ارکان نظام در دولت اسلامی هستیم.

سردار فدوی افزود: تشکیل دولت اسلامی کار طولانی مدت و پر زحمتی است، اما باید بتوانیم آن را پشت سر بگذاریم تا وارد جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی شویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.