افت ارزش سهام عدالت

چهارشنبه (دهم آذر ماه) شاخص کل بورس با اُفت بیش از ۱۷ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی قرار گرفت.  شنبه (ششم آذر ماه) شاخص کل بورس با اُفت بیش از ۲۷ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحدی قرار گرفت و در مجموع در هفته گذشته بورس با اُفت ۳.۸ درصدی همراه بود.

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز شنبه به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۴۳هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۸۷۷هزار تومان رسید. در روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۵۲هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۲۷هزار تومان رسید.

بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۲۹۱ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۵۵۰ هزار تومان در این هفته افت کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که در حال حاضر ۱۱ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان است نسبت به هفته گذشته که برابر با ۱۲ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان بود ۲.۳ درصد افت داشته است. همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که در انتهای چهارشنبه این هفته به ۲۲ میلیون و ۳۲۷ هزار تومان رسیده بود. نسبت به چهارشنبه هفته قبل یعنی سوم آذر ماه که برابر با ۲۲ میلیون و ۳۲۷ هزار تومان بوده ۲.۴ درصد افت پیدا کرده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.