فرماندار اصفهان: درخواست مجوز برای برگزاری تجمع در روز جمعه نشده است

محمد علی احمدی اظهار کرد: در هفته های گذشته به دلیل مطالباتی که کشاورزان داشتند، تجمعاتی را برگزار کردند و تجمعات به صورت مسالمت آمیز برگزار شد.

وی افزود: کشاورزان که پایبند به مبانی انقلاب اسلامی هستند وقتی احساس کردند جریانات ضد انقلاب می خواهند از این اجتماع موج سواری کنند، پایان تجمع خود را اعلام کردند.

فرماندار اصفهان افزود: کشاورزان با مسئولان هم صدا برای خدمت به مردم و انقلاب هستند و نمایندگان کشاورزان در جلساتی که با مسئولان برگزار شده توافقاتی را داشته و مطالبات کشاورزان توسط دولت در حال پیگیری است.

احمدی ادامه داد: همان طور که نمایندگان کشاورزان در شرق و غرب استان اعلام کردند، کشاورزان هیچ‌گونه تجمعی ندارند و برای هیچ‌گونه تجمع دیگری نیز درخواستی از فرمانداری اصفهان نشده است.

وی افزود: هیچ تجمعی برای روزهای آتی نداریم و  کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچگونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: هیچگونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.