نظر سردار نقدی درباره استفاده از پیام‌رسان خارجی/ برای مجادله با دشمن اشکال ندارد!

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در همایش نسل سلیمانی‌های بسیج دانش‌آموزی که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: در حالی که فرهنگ غربی مروّج غرب‌گرایی و به فکر خود بودن است، شما آمدید تا با اهدای لوازم‌التحریر بگویید که ما با آن‌هایی که کم‌بضاعت هستند در کنار هم قرار داریم و به دنبال مرام، مروت و ایثارگری هستیم.

وی افزود: روزی تصاویری از جوان دانش‌آموز «مهرداد عزیزالهی» و رشادت او در جبهه‌های دفاع مقدس از تلویزیون پخش شد و امام خمینی (ره) با دیدن تصاویر این نوجوان خواستار دیدن وی شد و وقتی که عزیزالهی به دیدار امام (ره) رفت، ایشان بازوی این رزمنده نوجوان را بوسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: امروز دیگر میدان‌های رزم مانند دوران دفاع مقدس نیست تا در آن «مرحمت بالازاده» سربازان بعثی را اسیر کند؛ دیگر خبری از آن میدان‌ها نیست، اما آن رزمندگان آمدند و در مراکز دانشگاهی تحقیق کردند و توانستند ایرانی که تا قبل از آن نمی‌توانست یک خمپاره ۶۰ با برد یک کیلومتر را هم بسازد و باید آن را از کشورهای دیگر وارد می‌کردند، کشور را به جایی رساندند که ماهواره به فضا پرتاب می‌کند.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز همان جوان‌های دفاع مقدس، دل هسته را شکافتند و ایران را هسته‌ای کردند و ایران را از رتبه ۵۳ علمی در جهان به رتبه ۱۶ علمی‌ جهان رساندند؛ لذا امروز میدان دست شما دانش‌آموزان است و این شما هستید که باید آینده را بسازید.

وی عنوان کرد: مردم فلسطین و یمن و آن‌هایی که زیر بمباران صهیونیست‌ها و آل سعود قرار دارند، چشم امیدشان به شما است تا به کمک‌شان بشتابید؛ شمایی که میدان‌هایی را فتح کردید و آمریکا را با افتضاح و سرخوردگی از منطقه فراری دادید


وی گفت: امروز دیگر موضوع میدان مین و غواصی و عبور از نهر اروند و شکستن خط شلمچه مطرح نیست، چون دشمن در این عرصه‌ها شکست خورده، اما جنگ را در عرصه فضای مجازی آغاز کرده است؛ لذا باید در تحقق شبکه ملی اطلاعات و فضای‌ مجازی کوشا باشید و همان‌گونه که در دفاع مقدس دانش‌آموزان برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی منتظر دستگاه‌های رسمی نماندند و حماسه آفریدند، امروز هم شما دانش‌آموزان باید در عرصه علمی و فناوری خط‌شکن باشید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تأکید کرد: باید صنعت فناوری اطلاعات را فتح کنیم؛ لذا با دید جهاد و مبارزه و با دید دشمن‌شناسی به عرصه بیایید؛ تلاش برای فتح این عرصه، تیری است که سمت دشمن شلیک می‌شود.

سردار نقدی افزود: به عبارت دیگر، باید اپلیکیشن و پیام‌رسان شبکه اجتماعی و سیستم عامل خود را داشته باشیم؛ چون اینجا میدان جنگ است و تا زمانی که میدان در اشغال دیگران است، شما جوانان بسیجی نمی‌توانید مطلبی در راستای ترویج اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی در اپلیکیشن‌های خارجی قرار دهید؛ برای اینکه این میدان در اختیار دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی‌ با بیان اینکه شبکه‌های غربی آنچه را می‌خواهند فیلتر کرده و تصاویر قهرمانان ما را حذف می‌کنند، ادامه داد: آن‌ها مطلب شما را حذف می‌کنند و در این راستا حتی اگر تصویر حاج قاسم را بگذارید، آن را هم حذف می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر ضرورت کنار گذاشتن استفاده از سامانه‌های پیام‌رسان خارجی، گفت: البته وقتی از سامانه‌های پیام‌رسان خارجی برای مجادله و رساندن پیام به دشمنان و نشاندن آن‌ها در سر جایشان استفاده می‌کنید، اشکال ندارد، اما برای انتقال پیام بین خودمان نیازی نیست که این داده‌ها به کیلومترها دورتر از کشورمان برود و در آنجا پس از تجزیه و تحلیل به کشورمان بازگردد.

وی‌ افزود: وقتی در یک‌ شبکه خارجی حضور می‌یابیم، ثروت و اعتبار او را افزایش می‌دهیم و اشراف آن‌ها را بر خودمان اضافه می‌کنیم؛ حال چنانچه این حضور در سامانه‌های ایرانی باشد، جوان‌های کشورمان اشتغال می‌یابند و در داخل کشور درآمد ایجاد می‌شود.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: چشم‌امید ملت ما و همه ملت‌های آزاده به شما جوانان با انگیزه و با استعداد است؛ لذا این‌ جبهه‌ها را یکی پس از دیگری فتح کنید. باید در برابر تهاجم غربی که نماد آن فردگرایی و خودخواهی است، ایستادگی کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.