سید ابراهیم رئیسی در این پیام تسلیت خاطرنشان کرد: این روحانی مبارز و وارسته، سالیان متمادی از عمر پربار خود را وقف ترویج علوم و معارف اسلامی کرد و در این مسیر نورانی حتی تا پای جان پیش رفت و مورد سوء قصد نافرجام گروه تروریستی فرقان قرار گرفت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
اذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی الاسلام ثُلمه لا یَسُدّها شیء
رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران موجب تأثر فراوان گردید.
این روحانی مبارز و وارسته که از همراهان امام خمینی(ره) و از مجاهدان دوران نهضت اسلامی بود، سالیان متمادی از عمر پربار خود را در سنگر تبلیغ و خطابه بخصوص چندین دهه در جایگاه امامت مسجد شفای یوسف آباد تهران، وقف ترویج علوم و معارف اسلامی کرد و در این مسیر نورانی حتی تا پای جان پیش رفت و مورد سوء قصد نافرجام گروه تروریستی فرقان قرار گرفت.
همچنین ایشان با تألیف آثار ارزشمند متعددی از جمله کتاب نگاه ناب، در تقویت مبانی فکری و اعتقادی جوانان و تبیین و تبلیغ ارزش‌های والای اسلامی تلاش‌های ماندگاری نمود و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشت.
اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
سیدابراهیم رئیسی 
رئیس جمهوری اسلامی ایران

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.