کتک کاری شدید در تمرین امیدهای پرسپولیس

اشپیتیم آرفی که سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس نیز محسوب می‌شود معمولا در تمرینات تیم امید شرکت کرده و با شاگردان اسماعیل حلالی در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین می‌کند.

شنیدیم در تمرین جنجالی اخیر اما اشپیتیم آرفی در یک صحنه تکل محکم و خشنی روی پای ابوالفضل سلیمانی مداع و کاپیتان امیدهای پرسپولیس می‌زند. تکلی که منجربه مصدومیت این بازیکن جوان شده و حتی کفش او را از پایش می‌کند. سلیمانی ازجای خودش برخاسته و نسبت به این خطای عجیب آن هم در بازی درون تیمی اعتراض می‌کند که اشپیتیم آرفی محکم به صورت ابوالفضل سلیمانی سیلی می‌زند!

درگیری بالا می‌گیرد و اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید از اشپیتیم آرفی می‌خواهد که زمین تمرین را ترک کند اما بازیکن خارجی و سابق پرسپولیس امتناع کرده و در زمین می‌ماند! این اتفاق و رفتارهای آرفی باعث می‌شود حلالی و شاگردانش زمین تمرین و ورزشگاه درفشی فر را ترک کنند.

گفته می‌شود آن قدر این ماجرا سروصدا پیدا کرده که پای حراست ورزشگاه درفشی فر و باشگاه پرسپولیس نیز وسط آمده و حالا قراراست کمیته انضباطی این باشگاه به آن رسیدگی کند. اینکه اشپیتیم آرفی بازنشسته در تمرینات امیدهای پرسپولیس چه می‌کند و چرا با بچه‌هایی نصف سن خودش تمرین می‌کند یک سئوال است اما پرسش اصلی از محسن خلیلی است.

مدیرآکادمی‌باشگاه پرسپولیس روی چه حسابی یک فوتبالیست - بازیگر خارجی را به عنوان سرمربی تیم نونهالان این باشگاه انتخاب می‌کند؟ آیا ارتباطات بیرون از مستطیل سبز و رفاقت برخی دوستان باید رده‌های پایه‌ای باشگاه پرسپولیس را تحت شعاع خودش قرار دهد؟

تنها تیم پایه‌ای پرسپولیس که در هفته‌های گذشته نتایج مناسبی گرفته همین تیم امیدها با سرمربیگری اسماعیل حلالی است. حالا این تیم هم که باید به نوعی تغذیه کننده تیم بزرگسالان باشد با حاشیه سازی یک فوتبالیست بازنشسته خارجی مواجه می‌شود که به عنوان بازیکن هرگز در پرسپولیس موفق نبود اما در ایران ماند تا در چند سریال و فیلم بازی کند!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.