خبر خوش سردار سلیمانی برای مردم این استان

فرمانده بسیج مستضعفین، مکتب حاج قاسم را مکتب ملت ایران نامید و گفت: ما در سپاه و بسیج همه ظرفیت های خود را به میدان خواهیم آورد و همه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات مردم به میدان بیاییم.

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز ۷ آذر در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی "مرد میدان" در ۶۳ روستای استان کرمان که به طور نمادین در روستای زین‌آباد رفسنجان اجرا شد، اظهار کرد: حاج‌قاسم سلیمانی شهیدی است که یک مصلح جهانی است؛ او با هدایت رزمندگان جبهه‌های مقاومت و با هدایت مدافعان حرم با لشکرهای سیاهی، تاریکی، جهل و ظلمت جنگید تا صلح و آزادگی در جهان برقرار بماند و توانست در این راه پیروزی را از آن اسلام عزیز کند.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم که دشمنان اسلام در حال خارج شدن از منطقه هستند، آنها شکست را پذیرفتند و به شکست خود اعتراف کردند؛ آنها هم به پایان موجودیت خود نزدیک شده اند و در سخن سرکردگان رژیم صهیونیستی بحث از بقای موجودیت است. ساکنان سرزمین های اشغالی آماده اند که در شرایطی که فراهم می شود به وطن خود بازگردند، رزمندگان یمن در آستانه پیروزی نهایی هستند؛ در هرجای منطقه اعم از سوریه، فلسطین و لبنان پیروزی‌های این فرمانده بزرگ به صورت برجسته دیده می شود.

فرمانده بسیج مستضعفین تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی یعنی مکتب بسیج انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر انقلاب،  مکتب حاج قاسم مکتب ملت ایران است و امروز ملت ایران این افتخار را دارد که افتخار جهان اسلام از دیار کریمان و این خطه ولایتمدار برخاسته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی برای این پروژه‌ها و خدماتی که در دستور کار قرار دارد تا مردم با بهره مندی از این خدمات شاهد کاهش مشکلات خود باشند که جای شکرگزاری و قدردانی داند.

خبر خوش آبی فرمانده بسیج برای مردم کرمان/ برنامه دولت برای انتقال آب از دریای عمان به نقاط مرکزی

سردار سلیمانی با بیان اینکه برای حل مشکلات خودمان همه ظرفیت ها را در  اختیار داریم و ایران یکی از کشورهای بی نظیر از جهت در اختیار داشتن ظرفیت های متنوع و گوناگون به شمار می رود، افزود: البته نارسایی هایی وجود دارد، جزو اقلیم های گرم و خشک دنیا محسوب می شویم و در سالهایی که نزولات جوی کم است در زندگی مردم، کشاورزان و باغداران که زحمتکش ترین اقشار جامعه محسوب می شوند اثرگذارتر است.

وی ادامه داد: در اقلیم کرمان که خشک تر و کم بارش تر است این تاثیر بیشتر دیده می شود اما بدین معنا نیست که ظرفیت حل این مشکل را نداریم اما همان طور که در دستور کار دولت قرار گرفته انتقال آب از دریای عمان به نقاط مرکزی کشور نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: همانطور که فرمانده دل‌ها و افتخار ملت ایران و جهان اسلام توانست آنچنان پیروزی هایی را خلق کند که در ابتدا باورش مشکل بود؛ اگر به تاسی از شهید حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان شویم مشکلات امروز به تاسی از  این مکتب قابل حل خواهند بود.

سردار سلیمانی همچنین به پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان اشاره کرد و گفت: در پروژه‌ های آبرسانی خراسان جنوبی نام واقف عزیز آقای ابراهیمی به میان آمد و نشان می دهد این مردان نیک در کشور به مسائل هم میهنان حساس هستند؛ ما هم در تلاش هستیم نیات واقفان به نحو احسن به منصه ظهور برسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.