بازارها در انتظار سیگنال‌دهی دلار

بررسی ها نشان می دهد که دلار در قله قیمتی سال ۱۴۰۰ قرار دارد و همانطور که انتظار می رفت بازار به دور جدید مذاکرات و اخبار لحظه ای از این رویداد سریع واکنش می دهد و شاهد نوسان زیادی است.

پیش بینی می شود در این هفته نیز بازار شاهد نوسانات جدی ناشی از اخبار منتشره شده در این خصوص خواهد بود. با این وصف برخی از معامله گران می گویند دلار خود را برای کانال ۳۰ هزار هم آماده می کند!

در این شرایط بازار ارز می تواند نقش جدیدی در سیگنال دهی بازارها از روز شنبه تا پایان دور جدید مذاکرات برجامی وین داشته باشد.

در بازار سهام، شاخص در روز چهارشنبه هفته گذشته از کانال ۱.۴ میلیون واحد دوباره خارج شد و انتظار می رود روز شنبه ناشی از محرک های دورنی بازار همچون استمرار وردودی پول حقیقی ها و اثرپذیری از بازار ارز و کامودیتی ها شاهد حرکت روبه جلوی شاخص باشد. در صورت فعال شدن خریداران در سمت تقاضا که پتانسیل آن وجود دارد، شاخص می تواند به راحتی کانال ۱.۴ میلیون را بدست آورد و خود را برای سطوح روبه جلوتر آماده کند. هر چند که به دلیل شکنندگی بازار، تردید خریداران می تواند در قامت محرک سمت عرضه، پیشروی های شاخص را خنثی کند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «التهابِ دلاری در بازار خودرو /ارزهای دیجیتالی محتاط شدند» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.