دلتنگی ها به سر آمد/بازگشت هواداران فوتبال به ورزشگاه‌ها

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه میزبان تیم نساجی مازندران است. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

باشگاه نساجی ظهر امروز به صورت رسمی اعلام کرد که بازی با استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

این باشگاه با انتشار پیامی نوشت: «فروش اینترنتی بلیط بازی امروز با ظرفیت ۵ هزار نفر آغاز گردید. لطفاً بلیط را اینترنتی تهیه کرده با شناسه واکسیناسیون دوز دوم می‌توانید وارد ورزشگاه شوید. ۵۰۰ نفر ظرفیت هواداران نساجی مازندران. ورود به ورزشگاه از درب شرقی.»

سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ نیز در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ اظهار داشت: با توجه به مصوبه وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا با حضور تماشاگران با سقف 5 هزار نفر در مسابقه استقلال و نساجی مازندران موافقت شده است.

وی افزود: با حفظ ظرفیت 10 درصد تماشاگران تیم میهمان بلیت فروشی انجام می‌شود و تردد تماشاگران از درب شرقی بوده و تماشاگران به هیچ عنوان حق تردد از درب غربی ورزشگاه را ندارند. داشتن ماسک برای تماشاگران الزامی است و بدون ماسک اجازه حضور تماشاگران داده نخواهد شد. فقط تماشاگران بدون  خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا برخلاف پروتکل‌های  بهداشتی است و از حضورشان در ورزشگاه ممانعت خواهد شد. این طرح آزمایشی در صورت رعایت تماشاگران قابل توسعه خواهد بود اما در صورت عدم رعایت موارد اعلام شده ممکن است از حضور تماشاگران در بازی های اینده جلوگیری شود.

تماشاگران برای خرید بلیت می‌توانند به سامانه زیر مراجعه کنند‌. 

سامانه خرید بلیت:https://footballeticket.ir 

 بعد از شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر طی دو فصل گذشته بدون حضور هواداران در ورزشگاه برگزار شده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.