رابرت مالی به دیدار  بنت نمی رود

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، رابرت مالی فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران که در حال حاضر در فلسطین اشغالی به سر می‌برد قصد ندارد دیداری با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی داشته باشد.

وی که در روز یکشنبه و در چارچوب یک سفر منطقه‌ای ۱۰ روزه وارد فلسطین اشغالی شده است برنامه‌ای برای دیدار با بنت ندارد، زیرا مالی درخواست چنین نشستی را ارائه نداده است.

از سوی دیگر طبق گزارش منتشر شده از سوی وبگاه عبری‌زبان «واللا نیوز»، امکان دارد رابرت مالی در روز دوشنبه با یائیر لاپید وزیر خارجه، بنی گانتز وزیر جنگ، دیوید بارنیع رئیس سازمان جاسوسی موساد و ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ملاقات و رایزنی‌هایی داشته باشد.

روزنامه «هاآرتص» نیز بمنظور اینکه بنت بیش از این از سوی آمریکایی‌ها تحقیر نشود، روایتی دیگر را از عدم این دیدار نقل کرد، بطوری که شبکه «آی۲۴ نیوز» به نقل از این روزنامه نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دلیل تلاش‌های آمریکا برای احیای مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی، با رابرت مالی دیداری نخواهد داشت.

البته یک منبع نزدیک به نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی به هاآرتص اطلاع داده است که، نفتالی بنت، قصد ندارد دیدار با رابرت مالی را تحریم کند و از سوی دیگر معتقد است که بازگشت به میز مذاکره کار درستی نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.