جلسه علنی مجلس با محوریت بررسی وضعیت بورس

سید احسان خاندوزی، وزیر اموراقتصادی و دارایی امروز با حضور در جلسه علنی مجلس درمورد شرایط بازار بورس و برنامه‌های این وزارتخانه درباره بازار سرمایه به نمایندگان گزارش می‌دهد.

صحن علنی مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه به ریاست «محمدباقر قالیباف» دقایقی قبل آغاز شد و طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، طرح حمایت از مالکیت صنعتی و طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در دستور کار امروز نمایندگان است.

لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی، طرح شفافیت آرای نمایندگان و بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه اجرای سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

همچنین بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی، کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های دولتی و بانک‌های واگذارشده و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون انرژی درمورد استنکاف ریاست جمهوری وقت و سازمان برنامه و بودجه کشور از اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان و گزارش وزیر اموراقتصادی و دارایی درمورد شرایط بازار بورس و برنامه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در رابطه با بورس در دستور کار امروز پیش بینی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.