توقف پرسپولیس در بازی با گل گهر

در هفته چهارم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و گل گهر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا رقبا بیشترین سود را از تقابل دو تیم مدعی ببرند.

سهرابیان در دقیقه ۲+۴۵ برای گل‌گهر گلزنی کرد و در سوی مقابل آل‌کثیر در دقیقه ۵۳ گل تساوی را برای پرسپولیس زد.

با این تساوی، گل گهر و پرسپولیس فرصت نزدیکی و عبور از دو تیم استقلال و سپاهان را از دست دادند. به این ترتیب گل گهر با ۸ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم سوم شد و پرسپولیس با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان در رتبه‌ ششم جدول قرار گرفت.

نیمه اول

دو تیم بازی را با احتیاط فراوان آغاز کردند و در هنگام حملات، خط دفاعی خود را خالی نمی‌کردند. از معدود موقعیت‌های این نیمه می‌توان به دقیقه ۱۵ بازی اشاره کرد که سانتر آقایی سمت چپ به داخل محوطه جریمه گل گهر اشاره کرد که اسدی قدر این توپ را ندانست و نتوانست روی آن اثر بگذارد.

در دقیقه ۳۰ شوت رضا اسدی به دروازه گل گهر با واکنش خوب محسن فروزان همراه بود و توپ به بیرون رفت.

گل:  آرمین سهرابیان در دقیقه ۲+۴۵ روی ارسال توپ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و با ضربه سر، دروازه رادوشوویچ را باز کرد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۱، فشار گل گهر روی دروازه پرسپولیس که رادوشوویچ توپ را دفع کرد و در ادامه صحنه مشکوکی در محوطه پرسپولیس رخ داد و بازیکن گل گهر تعادلش را از دست داد.

گل:  در دقیقه ۵۳ روی پاس تصادفی مهدی عبدی، عیسی آل کثیر در موقعیت تک به تک توپ را به دروازه محسن فروزان دوخت و بازی یک بر یک شد.

در دقیقه ۶۹، شوت ناگهانی و فنی وحید امیری با اختلاف از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸، مهدی ترابی با شوت از راه دور دروازه فروزان را تهدید کرد که ضربه او قدرت و سرعت لازم را نداشت و فروزان در دو ضرب توپ را در اختیار گرفت.

ترکیب پرسپولیس:  بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا ابراهیمی (مهدی عبدی ۴۶)، علی نعمتی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، رضا اسدی (احسان پهلوان ۶۵)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر:  محسن فروزان، آرمین سهرابیان (کارت زرد)، علیرضا آرتا، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، یونس شاکری (مرتضی تبریزی ۴۵)، رضا شکاری (کارت زرد) (پیمان رنجبری ۷۹)، سعید صادقی، میلاد زکی‌پور (شایان مصلح ۷۹)، مسیح زاهدی و امین پورعلی (کارت زرد) (فرشید باقری ۶۵).

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.