شوک بزرگ به استقلال در دقیقه ۹۵

تیم فوتبال استقلال با تیم فجر به تساوی یک بر یک رسید، تیم فوتبال استقلال در چهارمین مسابقه خود در لیگ برتر در شیراز به مصاف فجرسپاسی رفت و با تک گل یامگا از میزبان خود پیش بود. در دقیقه ۹۵ اما سیروان قربانی گل تساوی فجر را به ثمر رساند تا در ثانیه های پایانی بازی سه امتیاز از دست مجیدی و تیمش خارج شود.

در ابتدای این بازی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، استقلال  شکل هجومی‌ به خود گرفت و سعی داشت در ابتدای بازی با حملات خود، نبض بازی را به دست بگیرد. در دقیقه ۳ این بازی، یامگا فرصت خوبی در محوطه جریمه فجر داشت اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم فجر مهار کرد. فجر در ادامه بازی توانست مقداری جلو بکشد و فرصت‌هایی برای خود خلق کند اما موقعیت‌های این تیم نتوانست دروازه شاگردان فرهاد مجیدی را تهدید کند. در دقیقه ۱۹ این بازی، کوین یامگا، روی پاس وریا غفوری در محوطه جریمه فجر فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن با اختلافی کم از گوشه دروازه به بیرون رفت. استقلال پس از این فرصت خوب، بازهم به سمت دروازه فجر حمله‌ور شد اما فرصت‌های آبی‌پوشان نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. هم‌چنین شاگردان اصغر کلانتری با در دست داشتن توپ در میانه میدان سعی داشتند بازی را مدیریت کنند اما نتوانستند جلوی حمله شاگردان مجیدی را بگیرند. در دقیقه ۵۱ ضربه سر امین قاسمی‌نژاد از کنار دروازه فجرسپاسی به بیرون رفت.شش دقیقه بعد با خطای مدافع فجر روی امین قاسمی نژاد یک پنالتی به سود استقلال اعلام شد و در دقیقه ۵۹ کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد با فریب دروازه‌بان توپ را به تور دروازه میزبان دوخت.در دقیقه ۷۰ بازیکنان استقلال یک بار دیگر موفق شدند دروازه میزبان را باز کنند اما داور گل را به دلیل خطای آفساید رد کرد.

در نهایت و در وقت های تلف شده بود که تیم فجر گل تساوی را توسط سیروان قربانی به ثمر رساند تا بازی یک بر یک تمام شود.

داور: مرتضی منصوریان  

کمک ها: آرمان اسعدی – یعقوب سخندان

کارت زرد:فرهاد مجیدی(سرمربی)،کوین یامگا، حسین مرادمند،محمد دانشگر از استقلال،اصغر کلانتری(سرمربی)،عرفان معصومی و سیروان قربانی(فجر سپاسی)

کارت قرمز: مهدی جعفری( فجر سپاسی)

گل: کوین یامگا(۵۹ پنالتی) برای استقلال، سیروان قربانی(۵+۹۰) برای فجر سپاسی

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی( ۷۴ حسین مهربان)، میلاد احمدی(۸۴ علی نبی زاده)، احمد زنده روح، رضا آقابابایی(۹۰ اتابک زارعی) و محمد کاظمی(۷۴ سجاد عبدویی)

سرمربی: اصغر کلانتری

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند( ۷۰ زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد(۶۰ امیر حسین حسین زاده)، رودی ژستد(۶۰ ارسلان مطهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.