دری نجف‌آبادی: رفتارهای غیرمنطقی آب در آسیاب دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توهین به مرجعیت محکوم است و افرادی که از این گونه اقدامات انجام می‌دهند باید بدانند که با رفتارهای غیر منطقی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ظهر یکشنبه در جمع جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه استان مرکزی اظهار کرد: در مسیر تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید روحانیت به‌عنوان پرچم‌دار انقلاب اسلامی، گام‌ها را محکم‌تر و استوارتر بردارد تا نواقص و خلاءهای گذشته جبران شود.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند یکی از موارد خطاب ایشان به طلاب و روحانیون بوده است که می‌توانند با حضور در محافل و مجالس دینی، اهمیت و جایگاه انقلاب در این برهه حساس کشور را برای مردم تبیین کنند و اقدام‌های انجام شده، موفقیت‌های بزرگ انقلاب و دستاوردهای اصلی نظام را تشریح کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: روحانیون و عالمان دینی همواره در کشور منشأ برکات بوده‌اند و در طول دوران انقلاب اسلامی نیز این قشر مهم‌ترین نقش را در احیا باورها و ارزش‌ها داشته و امروز نیز نقش مهمی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارد.

خطیب نماز جمعه اراک عنوان کرد: توهین به آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی محکوم است و افرادی که از این گونه اقدامات انجام می‌دهند و اظهارات پوچ و بی اساس منتشر می‌کنند باید توجه داشته باشند که با رفتارهای غیر منطقی آب در آسیاب دشمن نریزند.

وی ادامه داد: اظهاراتی که در مورد آیت‌الله صافی مطرح شده به هیچ عنوان به حق نیست و فتنه انگیزی محسوب می‌شود و آحاد جامعه باید قدردان زحمات این عالم برجسته باشند چرا که وجود ایشان از هر نظر برای کشور مایه برکت است و ایشان گام‌های بلندی در راستای تقویت دین اسلام و نظام اسلامی و آرمان‌های مقدس برداشته‌اند و یک الگو و اسوه واقعی در جهان اسلام محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: اجلاس کمیسیون‌های جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه قم ۲۴ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود و نیاز است مدرسین حوزه‌های علمیه استان مرکزی در این اجلاسیه مانند سال‌های گذشته موفق عمل کنند و پرچم استان مرکزی را بار دیگر در حوزه علمی و پژوهشی به اهتزاز درآورند.

دری نجف آبادی گفت: چهار کمیسیون، رسالت حوزه‌های علمیه در تولید منظومه معرفتی و ارزش‌های اسلامی؛ رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق خودسازی، فرهنگ‌سازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی؛ رسالت حوزه‌های علمیه در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه و رسالت حوزه‌های علمیه در استفاده از فرصت‌ها و مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای انقلاب اسلامی باید برای شرکت در این اجلاسیه تشکیل شوند که در استان مرکزی نیز این کمیسیون‌ها آغاز به کار کردند و امیدواریم گام‌های بلندی در راستای تحقق اهداف این کمیسیون‌ها برداشته شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.