مقصد سفر استانی آینده رئیسی مشخص شد

دالوند ظهر جمعه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود همکاری لازم را به عمل آورند اظهار داشت: در این خصوص نسبت به پیگیری امورات از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد و لازم است بروکراسی‌های اداری خاتمه یابد.

وی در خصوص توزیع اعتبارات افزود: با توجه به زمان بر بودن تخصیص اعتبارات و وجود مناطق گرمسیر و سردسیر در استان این موضوع مد نظر قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌ها را به موقع به سرانجام برسانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: اولین ابزار تصمیم گیری مدیران آمار و اطلاعات درست است، موقعی که آمار دقیق نباشد تصمیمات سلیقه‌ای خواهد بود.

دالوند با تاکید بر ضرورت ایجاد سامانه‌ای به منظور ثبت میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از طرف دستگاه‌ها و انطباق آن با گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در بحث نظارت‌ها خیلی جدی هستیم و هیچ گونه گذشتی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به محدودیت منابع و اعتبارات گفت: لازم است به اندازه مناسب پروژه تعریف شده تا با پیمانکاران به مشکل بر نخوریم و به این منظور لازم است ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بحث بودجه ۱۴۰۱ را از ضروریات دانست و گفت: تعریف پروژه باید یک تعریف استاندارد باشد و نباید در این زمینه سلیقه‌ای عمل شود.

دالوند افزود: بالاترین مقام تشخیص دهنده ضرورت اجرای یک پروژه شخص استاندار خواهد بود و پروژه‌های مورد نظر باید در شورای برنامه ریزی استان به تصویب نهایی برسند.

وی گفت: بعد از شناخت کوتاه مدتی که خواهیم داشت به شهرستان‌ها سفر اجرایی و بدون تشریفات خواهیم کرد و با حضور فرمانداران پروژه‌ها را بازدید و تصمیم گیری لازم در همانجا به عمل خواهد آمد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در روزهای آتی گفت: در این سفر ما باید آن امتیاز لازمی را که می‌توانیم بگیریم کسب کنیم چون ممکن است سفرهای بعدی زمان بر باشد.

دالوند گفت: با این همه مشکلاتی که در استان به چشم می‌خورد هیچ راهی جز کار جهادی و شبانه روزی نخواهیم داشت، همدلی هماهنگی و همکاری از اولویت‌های ما است لذا مدیران آماده باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه روزی و جهادی را آغاز کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.