توصیه مهم امام جمعه تبریز به صداوسیما

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم دردیدار سرپرست امور استانها صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران شبکه استانی سهند یکی از رموز موفقیت رسانه ملی را بیان واقعیت ها به مردم دانست و اظهار داشت:رویکرد جدید صداوسیما که به بیان رئیس جدید این سازمان"رساندن اخبار است نه پوشاندن آن" با واکنش های مثبت بسیاری همراه بود چرا که این رسانه در موضوع حمله سایبری به پمپ بنزین ها نقشی برجسته ایفا کرد.

امام جمعه تبریز در ادامه توجه به ظرفیت های بومی هر منطقه در تولید برنامه ها و سریالهای فاخر در رسانه ملی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود : توجه رسانه ملی به ظرفیت های جغرافیایی و توانمندی های هنرمندان بومی هر منطقه که نمونه های آن در سریال جلال ۱ و جلال ۲ دیدیم که بسیار حائز اهمیت است و باید هر روز شاهد گسترش آن باشیم.

وی توجه رسانه ملی به ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را هم بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: در هجدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد صداوسیما با رویکردی اثرگذار خود گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ حسینی برداشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هزینه کردن در همایش ها و اجلاسیه های فرهنگی و مذهبی را سرمایه گذاری دانست و از مدیران رسانه ملی خواست در اجلاسیه های بعدی تجلیل از پیرغلامان از روضه خوان های روحانی مجالس حسینی نیز تجلیل به عمل آید.

آل‌هاشم در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر توجه به نیروهای انسانی مجموعه رسانه ملی گفت: مسئولان صداوسیما در کنار توجه به بروزرسانی تجهیزات فنی و تولید محتواهای اقناعی و اثرگذار باید به نیروی انسانی کارآمد نیز توجه ویژه داشته باشند و در تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی و حق الزحمه ای که سابقه فعالیت بسیاری از آنها به بیش از ۱۵ سال می‌رسد اما تعیین تکلیف نشده اند اهتمام جدی نشان دهد.

امام جمعه تبریز با قدردانی از عملکرد کارکنان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: عوامل صدا و سیما با پخش برنامه های مختلف به ویژه برنامه های برون مرزی، نقش مهمی در منطقه ایفا می کنند و توطئه های دشمنان علیه پیوند ناگسستنی دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان را خنثی می‌کنند.

توصیه امام جمعه تبریز به مدیران صدا و سیما : واقعیت ها را به مردم بگویید

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.