جزئیات کتک کار یک کارگر شهرداری با عضو شورای شهر

به تازگی ویدیویی مبنی بر درگیری بین یکی از کارگران شهرداری و عضو شورای شهر خرمشهر در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدیو، کارگر با صورت زخمی عنوان می‌کند که عضو شورای شهر او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

در این ویدیو یک نفر در کنار کارگر شهرداری ایستاده و عنوان می‌کند: "این فرد از نیروهای شهرداری خرمشهر است که شش ماه است حقوق نگرفته‌اند و اعتراض کرده تا حداقل علی‌الحساب حقوق وی را پرداخت کنند اما این کار را انجام ندادند و نماینده شورا چشم او را به این وضع درآورده است."

سپس این کارگر نیز با صورت زخمی می‌گوید: "به خاطر حق‌مان این طور شد. آقای چلداوی من را زد. چرا می‌گویید بیمه‌مان نمی‌کنید؟ چرا حقوق‌مان را نمی‌دهید؟ ... "

در پی این ماجرا، عادل چلداوی عضو شورای شهر خرمشهر نیز با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، این مطلب را تکذیب کرد و توضیحاتی ارائه داد.

چلداوی در این ویدیو در خصوص مطالب منتشرشده در خصوص ضرب و جرح کارگر شهرداری، اظهار کرد: به هیچ عنوان دخلی در این خصوص ندارم و درگیری فیزیکی یا غیر فیزیکی با وی نداشته‌ام.

وی افزود: ماجرا از این قرار بود که مادرم در خیابان مقاومت ۲ بلوار پاسداران در نزدیکی منزل پدری، در حال بازگشت از بازار بود که مورد حمله کارگر قرار گرفته است. این کارگر با چوب جارو مادرم را مورد ضرب قرار داد و همان گونه که در ویدیو مشخص است صورت مادرم ورم کرده است. این مساله موجب شده اخوی من با این کارگر بحث کند و این بحث به درگیری منجر شده است.

عضو شورای شهر خرمشهر گفت: این موضوع هیچ دخلی به شورا و شهرداری ندارد و این خبر را تکذیب می‌کنم و از طرف خود معذرت‌خواهی می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.