استعفای رییس جمعیت هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر از برگزاری نخستین جلسه‌ شورای‌عالی هلال‌احمر با حضور تمامی اعضا خبر داد و گفت که در این جلسه رییس فعلی جمعیت استعفای خود را اعلام کرد.

محمدحسن قوسیان با اشاره به تشکیل جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور تمامی اعضا گفت: در این جلسه که عصر امروز با حضور نمایندگان رییس جمهوری و منتخبین مجامع هلال احمر برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف از جمله واردات واکسن، اقدامات حوزه امداد ونجات و ... ارائه شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، دکتر بهرام عین اللهی، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محسن منصوری، استاندار تهران، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی فراهانی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و دیگر منتخبان مجامع حضور داشتند، گفت: ریاست این جلسه نیز بر عهده دکتر کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر بود.  

قوسیان از استعفای رییس جمعیت هلال احمر در این جلسه خبر داد و گفت: دکتر همتی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از واردات ۱۰۰ میلیون دز واکسن کرونا اعلام کرد که برای پیشبرد بهتر امور در جمعیت هلال احمر از سمت خود استعفا می‌دهد تا فضا برای انتخاب رئیس جدید این جمعیت در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در مورد روند انتخاب رییس جدید جمعیت هلال احمر نیز به ایسنا گفت: ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمعیت تا هفته آینده انجام می‌شود و انتخابات در روز دوشنبه ۱۰ آبان انجام خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.