علت سکته قلبی مهران غفوریان چه بود؟

مهران غفوریان، بازیگر که در هفته های اخیر در سریال هایی چون «خاتون» و «نیسان آبی» ـ از تولیدات شبکه نمایش خانگی ـ ایفای نقش می کرد، دوشنبه، ۲۶ مهر ماه دچار سکته شد و یک روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت آمیز بودن عمل و گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی، از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران بهبودی پس از عمل جراحی را در منزل سپری می کند.

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که قبل از مرخص شدن این بازیگر از بیمارستان توسط خبرگزاری صداوسیما منتشر شده، توضیح داده است: مهران مسافتی را دنبال نیسان می دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می شود، می توانست همان جا ایست قلبی هم کند و تمام. ایشان فعالیت فیزیکی و ورزشی اصلا نباید داشته باشد و دو هفته کلا استراحت مطلق است.

غفوریان نیز پیش از ترخیص از بیمارستان گفت: می خواهم تشکر کنم از دعای همه مردم. من واقعا خیلی خوشحالم از اینکه زنده ماندم و این همه عشق را دیدم. بچه های بیمارستان قلب جماران من را برگرداندند و خواست خدا بود. خوشحالم این همه عشق و دعا را دیدم. هر کسی را دیدم گفت مادرم تا صبح برایت دعا کرد. نوکر امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم یا امام حسین (ع) من دارم سوار آمبولانس می شوم باقی اش را دست خودت سپردم و به خوب کسی هم سپردم. 

این هنرمند که در روزهای اخیر مشغول بازی در سریال طنز «نیسان آبی» بود، با بیان اینکه وقتی به بیمارستان جماران رسیده در اورژانس و در حیاط سکته کرده است، با لحنی طنز افزود: قول می دهم از این قلب آکبندم خوب استفاده کنم. دوباره از اول با قلب جدیدم همه تان را دوست دارم و نوکری تان را می کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.