برنامه‌ های دولت سیزدهم برای استان اردبیل

آیت الله سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به فرودگاه پارس آباد با بیان اینکه توفیقی است برای من و همکارانم که در آستانه ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق به استان اردبیل سفر کنیم و خدمت مسئولان و مردم بسیار بزرگوار، ولایت مدار و مقاوم اردبیل برسیم، اظهار کرد: ادای احترام می کنم به خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان استان اردبیل. این استان نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ شیعی داشته و افراد فرهیخته و دانشمند بسیاری تقدیم جهان اسلام کرده است.

وی ادامه داد: عذرخواهی می کنم از مردم اردبیل که امکان دیدار  آنها در تجمعات شهری نیست فقط با برخی نمایندگان مردم استان نشست داریم و با توجه به کرونا، امکان تجمع وجود ندارد. در فرصت دیگری ان شاءالله خدمت مردم استان برسیم.

رئیسی افزود: اردبیل قطب کشاورزی است و ظرفیت های اب، خاک حاصلخیز و هوای مناسب دارد و می توان در سال سه تا چهار بار محصول برداشت کرد. باید به این استان توجه شود و صنایع تبدیلی و چرخه ارزش افزوده را دنبال کرد که اینها از برنامه های دولت است.

رئیس جمهور در پایان گفت: با استفاده از نظرات استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مقامات استانی و کارشناسان داخل و خارج استان برای مدت کوتاه و میان مدت برنامه داریم تا وضعیت کشاورزی را متحول کند و صنایع تبدیلی را رشد دهد و گردشگری را رونق دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.