تاکید سعید محمد بر استفاده از ظرفیت مناطق آزاد

مشاور رئیس جمهور، با اشاره به راهکارها و سازوکارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان، عنوان کرد: به دنبال افزایش میزان تولید و صادرات با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد هستیم.

سعید محمد در دیدار با محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان، مردم استان را مستحق بهره مندی از زیرساخت ها و امکانات رفاهی، خدماتی و اقتصادی بیشتر و توسعه یافته تر عنوان کرد و گفت: راهبرد دبیرخانه مناطق آزاد بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود به منظور افزایش میزان تولید و صادرات است.

وی با اشاره به راهکارها و سازوکارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان، عنوان کرد: به دنبال افزایش میزان تولید و صادرات با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد هستیم.

مشاور رئس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با اشاره به اهمیت و نقش مناطق آزاد در توسعه همه جانبه کشور، خاطرنشان کرد: برای رونق صادرات به ویژه صادرات صنایع دستی می‌توان برنامه‌های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را مدون و اجرایی کرد.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز، با بیان اینکه گیلان مهد بیش از هشت هزار شهید والامقام در دوران انقلاب اسلامی است و از منظر تعداد ایثارگران رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده اظهار کرد: با عنایت به رشادت های مردم استان برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توانمندی های منطقه آزاد انزلی، شایسته است مردم استان از خدمات بهتر و بیشتری برخوردار باشند.

وی به ظرفیت‌های مختلف گیلان به عنوان استانی مرزی و دروازه ورود به بازارهای مختلف بین المللی اشاره کرد و متذکر شد: وجود بازار مهم کشورهای حوزه دریای خزر و ظرفیت بالای آن برای ارائه تولیدات مختلف استانی و ملی یک فرصت ویژه به شمار می‌رود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.