فرمانده کل سپاه: اجازه تشکیل هیچ جبهه‌ای علیه اسلام را نمی‌دهیم

فرمانده کل سپاه گفت: ما پیمان بسته ایم که راه شهیدانمان را همانند خود آنها ادامه بدهیم و اجازه شکل گرفتن هیچ جبهه ای علیه اسلام را ندهیم.

سرلشکر حسین سلامی در بازدید و ارزیابی توان رزم لشکر ۴۱ ثارالله کرمان ضمن تبریک ایام سرور و شادمانی امت اسلام و هفته وحدت گفت: بسیار خرسندم که امروز در جمع شما ادامه دهندگان راه نورانی سردار بزرگ اسلام و ایران فرمانده نام آور و بلندآوازه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی توفیق حضور یافتم.

وی افزود: اینجا قدمگاه شهیدان والامقام بسیاری است که قافله سالار آنها فرمانده دلاورمان است؛ او که بیش از ۴۰ سال در لباس جهاد ماند و بر عهدی که با خدای بزرگ بسته بود ماند و خدا را با رخساری گلگون ملاقات کرد. اینجا نقطه‌ای است که در کنار آن فرمانده بزرگ فرماندهان و رزمندگان بسیاری به میدان‌های جهاد اعزام شدند و از آنجا به معراج می‌رفتند و از حریم اسلام و استقلال این سرزمین و شرافت و کرامت امت اسلامی دفاع می‌کردند اکنون این میراث جاودانه در اختیار ما است.

اجازه شکل گرفتن یک جبهه علیه اسلام را نمی‌دهیم

سرلشکر سلامی با تاکید بر رشادتهای لشکر ۴۱ ثارالله تشریح کرد: این لشکر محصول تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن فرمانده رشید سپاه اسلام است که امروز حاضر و ناظر و گواه بر اعمال ما است. ما پیمان بسته ایم که راه شهیدانمان را همانند خود آنها ادامه بدهیم میدان‌های جهاد را از وجودمان پر کنیم سنگرها را حفظ کنیم و نگاهمان را به اقصی نقاط جبهه دشمن بیندازیم. ما پیمان بسته ایم که کاسه‌های سرمان را به خداوند عاریت دهیم و اگر کوه‌ها بلرزند ما نلرزیم و از دشمن نهراسیم و بر او یورش ببریم و اجازه شکل گرفتن یک جبهه علیه اسلام ندهیم.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ادامه داد: هم مجاهدت‌های باشکوه دوران دفاع مقدس که در آن لشکر ثارالله همیشه خط شکن و پیروز بود و هیچ خط دفاعی مستحکمی در مقابل ایمان نیروهای این لشکر تاب مقاومت نداشت و هم دوران بعد از جنگ تبلور رشادتهای لشکر ۴۱ ثارالله است.

وی بیان کرد: بعد از آن دوران باشکوه دفاع مقدس در میدان‌های مبارزه با اشرار برای حفظ امنیت ملی کشور و تمامیت ارضی کشور به خصوص در جنوب شرق کشور در سیستان و بلوچستان در آن دورانی که شهید سلیمانی با تشکیل قرارگاه قدس و فرماندهی آن قرارگاه و گسترش این لشکر توانست ضربات قاطعی را بر پیکره اشرار وارد کند و آن سرزمین را امن کند.

حسین سلامی افزود: پس از آن در همین دوره ۱۰ ساله اخیر که به تناوب این لشکر در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان گسترش یافته است و هم اکنون هم در همان جاست؛ قلوب شما به ایمان سکینت یافته است و راه رو خوب تشخیص داده اید.

دشمن در حال عقب نشینی و زوال است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اکنون ما به آینده فکر می‌کنیم دشمن را در حال عقب نشینی و زوال می‌بینیم این تنها احساس درونی ما نیست بلکه واقعیتی است که استقامت بی پایان پاسخ داده است.

وی اظهار کرد: دشمن یکی پس از دیگری در حال عقب نشینی است و شما در حال قد برافراشتن هستید قدرت سپاه و نظام هر روز رو به رشد است. ما با اینکه دشمن می‌خواست قدرتمان را متوقف کند با همه فشارهای جهانی در حال اوج گیری هستیم؛ ایران مانده است سربلند با شکوه آنگونه که یک امت زیر لوای اسلام باید بماند.

سرلشکر سلامی بیان کرد: امروز شما سپر بلای این امت هستید سپری مستحکم و دژ دفاع از ملت هستید؛ مشکلات وجود دارد اما اراده و همت و عزم شما و ایمان شما بالاتر از سختی‌ها و مشکلات است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.