مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی منصوب شد
رئیس رسانه ملی در حکمی حسین قرایی را به سمت «مدیرکل روابط عمومی» سازمان صداوسیما منصوب کرد.

دکتر پیمان جبلی در این حکم، ماموریت‌هایی از جمله «تقویت ارتباط همدلانه در خانواده بزرگ رسانه ملی»، «تحکیم مناسبات صمیمانه با جامعه هنری و هنرمندان»، «تبیین روشن و فعال‌سازی زمینه‌ها و فرصت‌های هم‌افزایی رسانه ملی با دیگر نهادها و دستگاه‌ها»، «گسترش و تعمیق ارتباط نهادینه نخبگان با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی»، «ارتباط مستمر و گسترده با جمهور مردم و تعبیه‌ سازوکارهای مناسب برای اطلاع به هنگام و دقیق از ظرفیت‌ها و نیازهای لایه‌های اجتماعی» و «تنظیم و هماهنگ‌سازی ارتباطات هم‌افزا با رسانه‌ها» را برای مدیرکل جدید روابط عمومی رسانه ملی تعیین کرده است.

قرایی پیش از این معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه صدا و سیما و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌بود. او همچنین مدیریت هنرستان صداوسیما، ریاست روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج و تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

قرایی کتاب‌های متعددی از جمله «کوچ لبخند»، «از صدای سخن شعر»، «از سنا باد شعر»، «انسان، رزمنده، نویسنده»، «حوالی روشن صدا»، «از مشهد تا ژوهانسبورگ»، «همسایه سدر و همسفر رود»، «در جستجوی مهتاب»، «دلت را خانه ما کن»، «اتل متل یه شاعر» و «شمع بیت المال را خاموش کن» را به رشته تحریر درآورده است.

رئیس رسانه ملی در این حکم همچنین از تلاش‌های صادقانه محمدحسین رنجبران در دوران تصدی این سمت قدردانی کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.