یک فرمانده سپاه، استاندار آذربایجان شرقی شد

سردار خرم پیش از این فرماندهی سپاه عاشورای این استان را برعهده داشت.

پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد 1345 و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.

خرّم که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت می باشد؛ مراتب فرماندهی و مدیریت ارشد را از سالهای ابتدایی دهه هفتاد در استانهای آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استانها را در کارنامه دارد.

مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیا صنایع و پیگیری مشکلات اصناف و کارگران ، افتتاح طرحهای عمرانی، زیرساختی و محرومیت زدایی بویژه در منطقه زلزله زده، حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری، مدیریت نهضت مواسات و کمک مومنانه و راه اندازی مراکز واکسیناسیون عمومی، جوانگرایی در انتصابات و ارتباط با فعالان فرهنگی و اجتماعی و نقش آفرینی در تنشهای مرزی شمالغرب کشورمان از جمله اقدامات شاخص خرّم طی 4 سال گذشته در استان آذربایجان شرقی بوده است.

عابدین خرّم جزو گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به وزارت کشور بود و امید می رود نقش پیشران در مسیر پیشرفت آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم را در شاخص های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با مردم باوری، روحیه جهادی و اتکا به برنامه های بالادستی ایفا کند.

جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و در این جلسه آقایان زین‌العابدین رضوی‌خرم، محمدصادق معتمدیان و یعقوب علی نظری به ترتیب به عنوان استانداران منتخب استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان رضوی از اعضای دولت رأی اعتماد گرفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.