گل محمدی درباره دیدار با الهلال چه گفت؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با تشکر از میزبانی عربستان و تیم الهلال گفت: به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم دوستی و صلح را بین دو کشور ایران و عربستان بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم.

او در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها از جمله باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبشان تشکر کنیم. در هر صورت کشور ما و عربستان مشترکات دینی زیادی دارند. ما به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم. امیدوارم ما بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار حساسی را در پیش داریم؛ دیداری که می‌تواند برای ما و هوادارانمان پیام‌آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان بزرگی دارند و فکر می‌کنم فردا شاهد بازی باکیفیت و از نظر فوتبالی در سطح بالایی خواهیم بود. مطمئنم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است که بین این دو تیم برگزار می‌شود. خیلی خوب می‌شد که ما در بازی فینال همدیگر را دیدار می‌کردیم اما به خاطر قرعه در این مرحله بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. کاری که باید برای بازی فردا انجام دهیم، باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که تیم ما دارد، در روزهای سخت نشان دادیم که بازیکنان بزرگی داریم و تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور تماشاگران و میزبانی الهلال، بازی سختی خواهیم داشت. باید تمرکز کافی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در مجموعه امیدوارم بازی خوب لذت‌بخشی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما یک‌سری مشکلات مربوط به "بازی نکردن" داریم. لیگ ما شروع نشده و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. در بازی قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم. سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و سه بازی دوستانه انجام دادیم. با توجه به "فیفا دی" چند بازیکن اصلی خودمان را هم در اختیار نداشتیم و بدون حضور ملی‌پوش‌ها بازی تدارکاتی خودمان را برگزار کردیم. از این بابت فکر می‌کنم AFC می‌توانست برنامه بهتری داشته باشد که باشگاه‌ها با آماده‌سازی و شرایط بهتری وارد این مسابقات شوند. فشردگی مسابقات قطعا روی کیفیت ما و الهلال تاثیر می‌گذارد. سعی کردیم با این مشکلات برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. حفظ تمرکز و نگه داشتن خودمان در ریتم مسابقه بسیار مهم است.

سرمربی پرسپولیس درباره باگشت مصدومان الهلال به شرایط مسابقه و حضور مقابل تیم او گفت: فکر می‌کنم الهلال تیم پرمهره‌ای است. هر کسی مصدوم شود، در این تیم جایگزین‌های خوبی وجود دارد. مطمئنا الهلال فردا تیم کاملی خواهد بود. هر چند ممکن است دو بازیکن این تیم حضور نداشته باشند. اطلاعات دقیقی ندارم اما می‌دانم جایگزین‌ها و بازیکن های خارجی خوبی دارند. فکر می‌کنم فردا با تیم کاملی بازی خواهیم کرد. اگر به این فکر کنیم که چند بازیکن این تیم در حال حاضر مصدوم هستند دچار مشکل می‌شویم. ما به این فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود.

گل محمدی به تمجید از سرمربی شناخته شده الهلال پرداخت و گفت: ضمن اینکه فکر می‌کنم ژاردیم مربی باهوشی و بزرگی است. او در این شرایط کار کرده است و فکر می‌کنم می‌تواند از وضعیتی که وجود دارد، بیشترین استفاده را ببرد. قطعا تجربه آقای ژاردیم کمک می‌کند که الهلال به بهترین شرایط خود برسد.

گل‌محمدی: بازی با الهلال فینال زودرس است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.