امام جمعه دلوار خداحافظی کرد/ مردم حلال کنند

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت سیزدهم به استان بوشهر و بخش دلوار اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر برای استان، پر خیر و برکت بود و اعتبارات خوبی به طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافت که می‌تواند رونق خوبی را در استان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در دست اقدام است گفت: برداشتن صدها گام مؤثر اقتصادی، معیشتی، بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی همچنین کاهش قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز مردم بعلاوه سفرهای استانی و حضور میدانی ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت در میان مردم امیدواری را به جامعه برگردانده است.

حجت الاسلام زاهددوست به شخصیت رئیسی اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی دلسوز و نسبت به مشکلات مردم بویژه اقشار آسیب پذیر دغدغه مند است و برای مردم احترام قائل هستند.

امام جمعه دلوار اظهار کرد: این روحیه که مسئولان جمهوری اسلامی با تواضع در میان مردم حضور داشته باشند بسیار مهم است که ایشان و اعضای دولت سیزدهم کاملاً از این روحیه برخوردارند.

وی افزود: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری ساماندهی کالای همراه ملوان و ته لنجی بود که امیدوارم با پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس این مسئله به صورت کامل ساماندهی شود و دغدغه مردم و ملوانان رفع شود.

حجت‌الاسلام زاهددوست در ادامه با قدردانی از مردم دلوار، اظهار کرد: قریب ۱۱ سال در کسوت امامت جمعه در خدمت فرزندان شهید رئیسعلی دلواری بودم که در این مدت از مهر و محبت بیشمار مردم این منطقه برخوردار شده‌ام.

وی افزود: امروز از محضر همه شما مردم وفادار دلوار که همواره نسبت به حقیر نهایت محبت و لطف را داشتید، خداحافظی می‌کنم و افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی‌ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار دلوار سپری شده است.

وی تاکید کرد: از روز اول خودم را یک شهروند دلواری دانستم و به پیشرفت و توسعه این منطقه تعصب داشتم و امروز و برای همیشه دلواری می مانم و هر کجا لازم باشد از حق و حقوق دلواری‌ها با تعصب دفاع خواهم کرد.

امام جمعه دلوار ادامه داد: از همه مردم فهیم و بزرگوار بخش دلوار صمیمانه می‌خواهم اگر در این مدت قصوری و کوتاهی بوده بنده را حلال بفرمایند.

وی با اشاره به اینکه مردم دلوار مردمی دلاور و ولایتمدار و وفادار به انقلاب هستند، تصریح کرد: بهترین دوران زندگی من در طول ۱۱ سال حضورم در دلوار سپری شد که هیچ‌گاه این ایام باصفا را فراموش نخواهم کرد.

حجت الاسلام زاهددوست تصریح کرد: از همه کسانی که در طول این ۱۱ سال بنده را در انجام وظیفه یاری کردند، تشکر می‌کنم و به خدمت به این مردم عزیز و کم نظیر افتخار می‌کنم.

وی افزود: در این مدت که بحث جابجایی حقیر مطرح بود عزیزانی به طرق مختلف پیگیر ابقاء و ادامه خدمت بنده بودند که بنده از همه این الطاف و محبت‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و با تواضع دست مردم عزیز دلوار را می بوسم.

امام جمعه دلوار یادآور شد: بنده سرباز نظام و رهبری هستم و هر کجا تشکیلات ائمه جمعه و بزرگان صلاح بدانند خدمت‌گزار مردم و انقلاب خواهم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.