بازداشت یک شهروند رژیم صهیونیستی در امارات

به گزارش پایگاه خبری خلیج الجدید، پلیس دُبی، یک شهروند رژیم صهیونیستی را به ظن قاچاق واردات مقدار زیادی مواد مخدر به این کشور بازداشت کرد.

شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز ( جمعه ) افزود: پیش بینی می شود که اولین جلسه رسیدگی به متهم اسرائیلی یکشنبه هفته آینده در دادگاه محلی امارات برگزار شود و اشاره کرد که دو وکیل اسرائیلی پرونده را در پلیس امارات دنبال می کنند.

به گفته شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، دو وکیل اسرائیلی این پرونده را با پلیس امارات پیگیری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، وکلای یادشده به محض اطلاع از بازداشت شهروند اسرائیلی در امارات به ظن قاچاق مقدار زیادی مواد مخدر، با پلیس دبی تماس گرفتند.

طبق قوانین امارات نگهداری و قاچاق مواد مخدر می تواند به ۲۰ سال حبس منجر شود و مجازات آن در مواردی اعدام است.

امارات ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ تحت حمایت « دونالد ترامپ » رییس جمهوری پیشین آمریکا، توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل امضا کردند و دو طرف چندی بعد موافقتنامه معافیت متقابل روادید ورود را منعقد کردند.

پیشتر نیز در ۱۳ دی سال گذشته ، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که تعدادی از گردشگران این رژیم با وجود محدودیت‌های شدیدی که از سوی کشور امارات اعمال می شود، توانستند مقادیر زیادی مواد مخدر به این کشور قاچاق کنند.

 بر اساس این گزارش ، کسانی که از اسرائیل وارد امارات شدند مقادیری از مواد مخدر مانند حشیش و ماری جوانا را به امارات وارد می کنند.

این در حالی است که یکی از آنها گفته که از قوانین سختگیرانه و مجازات های شدید اعمال شده توسط امارات برای افرادی که درگیر مواد مخدر هستند، آگاهی نداشته است.

۱۰ دی سال گذشته نیز روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت " نوشت: به رغم گذشت تقریبا یک ماه از آغاز پروازهای مسافربری میان اسراییل و امارات گزارش ها حکایت از آن دارد که " گردشگران های اسراییلی اثاثیه موجود در اتاق های هتل های دوبی را به سرقت می برند.

مدیر یکی از هتل های مشرف به برج خلیفه در مرکز منطقه تجاری خلیج فارس در این باره گفت  که ما پذیرای صدها گردشگر  از سراسر کشورهای جهان هستیم. برخی از آنان مشکلاتی به وجود می آورند اما تا کنون مشاهده نکردیم که مسافران اثاثیه هتل‌ها را به سرقت ببرند.

مدیر یادشده در گفت وگو با نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت افزود: ما به تازگی گردشگران اسرائیلی را دیده ایم که به هتل می‌آیند و در چمدان‌های خود هر آنچه را که به آن دست می یابند قرار می‌دهند. آنان حوله‌ها و کیسه‌های چای کیسه‌ای و قهوه و حتی لامپ‌ها را به سرقت می‌برند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.