هشدار جدی  نماینده مردم تهران به دشمنان/مراقب هزینه‌های بعدی باشید

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حضور نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران در خاک جمهوری آذربایجان و در نزدیکی مرزهای ایران گفت: ما در مورد منافع ملت‌مان به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم و در مقابل کسانی که بخواهند منافع ملت ما را تهدید کنند سخت می‌ایستیم.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان سعی دارند تا با این قبیل اقدامات مرزهای ما را تهدید کنند و به خیال خودشان موجبات ناامنی برای کشور ما را فراهم آورند اما باید بدانند که ایران از این مراحل عبور کرده که این اقدامات بخواهد برایش تهدیدی به حساب آید و منافع‌اش را تهدید کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای ثالثی که به دنبال تهدید منافع ملت ما از طریق کشورهای همسایه‌مان هستند بدانند که ما محکم در مقابل آنها خواهیم ایستاد و این کار برای آنها هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت.

کوثری خاطرنشان کرد: روابط ما با کشورهای همسایه‌مان همواره دوستانه بوده و روابط حسنه و برادرانه با این کشورها در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و دارد، اما اگر مرزهای ما به هر طریقی تهدید شود و منافع ما بخواهد به خطر بیفتد با هیچ کشوری تعارف نداریم.

وی افزود: کشورهای همسایه ما هم که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند تا منافع ما را به خط بیندازند و تهدیدی علیه منافع ملی ما داشته باشند، بدانند که این کار هزینه‌های سنگینی را برای آنها در پی خواهد داشت و بهتر است مراقب این هزینه‌های سنگین باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.