تهران سرد می شود

طی پنج روز آینده روند کاهش دما ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد در استان تهران و گاهی بارش پراکنده در پایتخت طی فردا (۱۵ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

ر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز (۱۴ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از اوایل شب تا شنبه (۱۷ مهرماه) در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و در نیمه غربی و جنوب استان با احتمال خیزش موقت گردوخاک پیش بینی می شود.

امشب (۱۴ مهرماه) تا ظهر فردا (۱۵ مهرماه) بارش پراکنده و در ارتفاعات گاهی بارش باران و تندباد موقت مورد انتظار است همچنین طی پنج روز آینده روند کاهش دما ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران نیز فردا (۱۵ مهرماه) نیمه‌ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده، وزش باد و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱۶مهرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۳ و ۱۲  درجه سانتیگراد می‌رسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.