یاوه گویی جدید صهیونیست ها علیه ایران

این مقام صهیونیستی در ادعاهای خود مدعی شده است که این رژیم به اقدامات ضد ایرانی خود برای از بین بردن توانایی‌های تهران ادامه خواهد داد.

به ادعای کوخاوی، عملیات رژیم صهیونیستی برای مقابله با توانایی‌های ایران در هر جا و هر زمانی ادامه خواهد داشت و برنامه علیه برنامه هسته‌ای ایران گسترش خواهد یافت.

در حالی که رژیم صهیونیستی تا کنون به کرات در جریان عملیات‌های گروه‌های مقاومت در منطقه غافلگیر شده است، اما آویو کوخاوی ادعا کرده است که ارتش و سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم در مورد آنچه در ایران در حال وقوع است، آگاهی زیادی دارند.

ادعاهای رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی در جریان مراسم معارفه «اهارون هالیوا»، به عنوان رئیس جدید اطلاعات ارتش این رژیم مطرح شده است.

کارشناسان معتقدند که صهیونیست‌ها چون در عمل توانایی لازم را در برابر ایران ندارند، تنها به تهدیدات رسانه‌ای و فضاسازی روی می‌آورند و رژیمی که در برابر حزب الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطینی بارها شکست خورده، نمی‌تواند در برابر جمهوری اسلامی با انبوهی از موشک‌های نقطه زن خط و نشان بکشد، لذا این تهدیدات آنها علیه ایران چندان قابل توجه نیست و بارها تکرار شده است.

از سوی دیگر به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مسائل منطقه، پاسخ ایران به هر اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی منحصر به همان سطح نخواهد بود و به حیات این رژیم گره می‌خورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.