پیام مخبر به رئیس جدید صدا و سیما

معاون اول رییس‌جمهوری در پیام تبریک خود به جبلی رییس جدید سازمان صداوسیما نوشت: امیدوارم در دوره جدید شاهد توسعه هرچه بیشتر تعامل دولت و صداوسیما برای حل مشکلات مردم باشیم؛ چرا که این سازمان به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش بی بدیلی در انعکاس مطالبات مردم ایفا کند.

معاون اول رییس‌جمهوری ادامه داد: امیدوارم در دوران مسئولیت جنابعالی که دارای سوابق و خدمات ارزشمند، توانمندی علمی و تخصصی و روحیه تحول گرا و انقلابی هستید، شاهد توسعه و تعمیق هر چه بیشتر و موثرتر تعامل دولت و سازمان صدا و سیما در حل مشکلات و مسائل مردم باشیم؛ چرا که معتقدم سازمان صدا و سیما به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش تعیین کننده و بی بدیلی در انعکاس دغدغه ها، مشکلات و مطالبات مردم و تبیین دقیق برنامه ها، طرح‌ها و خدمات دولت ایفا کند و با امید بخشی و اعتماد آفرینی به ایجاد و گسترش وحدت ملی برای حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و مردم کمک کند.

مخبر افزود: تداوم عزت و سربلندی آن جناب را در خدمت به کشور، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مزید توفیق‌تان در مسئولیت خطیری که عهده دار شده اید را از خداوند منان مسالت دارم. در پایان لازم می‌دانم از خدمات ارزنده و صادقانه برادر متعهد و انقلابی جناب آقای دکتر علی عسگری در دوران مسئولیت ریاست آن سازمان نیز قدردانی و سپاسگزاری کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.