عملیات نیروهای امنیتی عراق برای نابودی بقایای داعش

به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، فرماندهی عملیات استان صلاح‌الدین در نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق از اجرای عملیات امنیتی برای تعقیب و بازداشت داعشی‌های باقی مانده در رشته کوه‌های مکحول و انهدام چند مخفی‌گاه و تونل‌های مورد استفاده این تروریست‌ها خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات با مشارکت لشکر ۵۱ حشد شعبی، فرماندهی عملیات صلاح‌الدین در ارتش، نیروی هوایی ارتش، تیپ‌های پلیس صلاح‌الدین و تیپ خنثی‌سازی مواد منفجره در لشکر ۳۱ حشد شعبی اجرا شد.

این مرکز گزارش داد: هدف از این عملیات بازرسی مناطق واقع در رشته‌ کوه‌های مکحول و مناطق اطراف رودخانه دجله و برقراری امنیت در آنها در برابر نفوذ داعشی‌ها برای حمله به شهرهای امن اجرا شد.

همچنین طبق بیانیه یاد شده، در این عملیات چند مخفی‌گاه و تونل تروریست‌ها که از آنها برای مخفی شدن و رفت‌وآمد در عملیات‌های مجرمانه‌شان استفاده می کردند، کشف و تخریب شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق نیز پیشتر در بیانیه‌ای از بازداشت سه تن که در حال جمع‌آوری اطلاعاتی از کمینگاه‌ها، گشتی‌ها و ایست‌های ارتش در شهر کرکوک بودند، خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: عملیات با همکاری اطلاعات کرکوک در روستای الخازر در منطقه الزاب انجام شد.

عملیات نیروهای امنیتی عراق در صلاح‌الدین برای نابودی بقایای داعش

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.