پرواز تبریز - نجف دچار نقض فنی شد

هادی نجاتی امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: هواپیما شرکت هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۶۶۵۸ در مسیر تبریز به نجف،  که قرار بود ساعت ۱۵.۲۰ از فرودگاه تبریز تیک آف کند با ۱.۵ ساعت تاخیر ساعت ۱۷ از فرودگاه تبریز تیک آف کرد که نیم ساعت پس از برخاستن مجدد به فرودگاه بین المللی تبریز بازگشت.

وی افزود: بازگشت این هواپیما به دلیل نقص فنی بوده که خوشبختانه با وجود نقص فنی فرود موفقی در فرودگاه تبریز داشته و با سلامت به زمین نشسته است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی تاکید کرد: پرواز جایگزین  انجام شده و مسافران ساعت ۲۰ امشب فرودگاه بین المللی تبریز را به سمت نجف ترک خواهد کرد. 

به گفته مسافران این هواپیما به خبرنگار فارس در تبریز یکی از موتورهای هواپیما با نقص فنی روبه رو شده بود که خلبان این هواپیما بعد از نیم ساعت از پرواز به فرودگاه بین المللی تبریز بازگشت.

امین آذری مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی پیش از این در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به برنامه پروازهای فرودگاه تبریز ویژه ایام اربعین اظهار داشته بود: پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی تبریز از تاریخ ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این پروازها بصورت روزانه در مسیر تبریز – نجف – تبریز و توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده به ترتیب در ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۵:۲۰ فرودگاه تبریز را به سمت نجف ترک و در ساعت ۱۴:۲۰ و ۲۳:۴۰ همان روز به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

آذری افزود: امسال فرودگاه تبریز در کنار فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز پذیرای زائران اربعین خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.