نتانیاهو، بایدن را به باد تمسخر گرفت

به گزارش اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» روز یکشنبه در یک نشست زنده که از طریق پلتفرم فیسبوک برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که آیا او از نشست نخست وزیر کنونی اسرائیل با بایدن در واشنگتن اطلاع داشته یا خیر، نتانیاهو با تقلید از حالت خواب آلودگی «جو بایدن» در دیدارش با بنت، سر خود را به نشانه مثبت تکان داد!

وی همچنین با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «شنیدم که بایدن با دقت به آنچه که بنت می‌گفت، گوش می داد… او سرش را به نشانه موافقت تکان می داد».

اما با انتشار این ویدئوی کنایه‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی، حزب متبوع نتانیاهو- حزب لیکود- با شتاب بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن اطمینان خاطر داد که «نخست وزیر پیشین نتانیاهو رئیس جمهور بایدن را به عنوان دوست چهل ساله اسرائیل می‌شناسد و او را گرامی می دارد».

لیکود در بیانیه خود مدعی شد که «انتقاد او [نتانیاهو] مستقیماً متوجه نفتالی بنت است که در جریان دیدار از کاخ سفید برای مدت طولانی در مورد هیچ و پوچ صحبت کرده بود!»

گفتنی است که تصاویر ویدئویی انتشار یافته از نشست مزبور در ماه آگوست، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی را در حالی که در صندلی راحتی نشسته‌اند و بایدن ماسکی بر چهره دارد نشان می‌دهد. در این فیلم ویدئویی، در حالی که بنت از آغاز شدن فصلی دیگر در روابط دوستانه واشنگتن- تل آویو می‌گوید، بایدن برای لحظاتی بی حرکت می‌ماند!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.