یک جنایت فجیع؛ زنی توسط شوهرش سوزانده شد

اسکای نیوز گزارش داد، در جنایتی فجیع که در تمام اردن پخش شد، یک زن در بیمارستان دولتی در امان، پایتخت اردن، در نتیجه جراحات جدی که پس از سوزانده شدن توسط همسرش برای او ایجاد شده بود پس از چند روز درگذشت. به گفته بستگان حیفا ابوحانی، او ۲۸ ساله و مادر سه فرزند بود. وی پس از ۷ روز تحمل درد در بیمارستانی در امان، پس از ریختن نفت روی بدنش توسط همسرش و آتش زدن او، به دلیل اختلاف خانوادگی در بیمارستان جان باخت.

یک منبع امنیتی گفت که زنی حدوداً بیست ساله پس از مشاجره با شوهرش به بیمارستان منتقل شد. دادستان تصمیم گرفت او را در جریان پرونده بازداشت کند. این منبع امنیتی افزود که زن بر اثر جراحت جان خود را از دست داد و خاطرنشان کرد که این زن هیچ پرونده قبلی نداشت و هیچ گونه شکایتی نیز ارائه نکرده بود.

آخرین چیزی که او در صفحه فیسبوکش نوشت، این بود: "خدا برای من بس است و همیشه کنارم بوده و هست. من فکر می‌کردم او زندگی من را تغییر خواهد داد اما اکنون او تمام زندگی من در حال خراب شدن است. "

پس از کشته شدن حیفا این پست با استقبال کاربران رو به رو شد و کمپینی برای همبستگی و حمایت از زنان به راه انداختند. پست‌هایی هم درباره مجازات شوهر و اصلاح قوانین اردن برای محافظت از زنان منتشر شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.