مردی که با جسد مادرش زندگی می‌کرد لو رفت!+ عکس

مرد آمریکایی که جسد مادرش را به خاطر حقوق بازنشستگی مومیایی کرده بود پس از یک سال رازش فاش و دستگیر شد . از قرار معلوم مادر ۸۹ ساله این مرد ۶۶ ساله به خاطر بیماری زوال عقل جانش را از دست داده بود و پس از مرگ ، پسرش با مومیایی کردن جسد وی و نگهداری آن در زیرزمین خانه از حقوق بازنشستگی اش استفاده کرده بود.

کشف جسد مومیایی شده

 متهم پس از دستگیری در بازجویی اعتراف کرد که پس از مرگ مادرش، جسد او را به زیرزمین برده و ابتدا با استفاده از یخ آن را منجمد و سپس اقدام به مومیایی کردن آن کرده و در نهایت نیز، جسد را زیر پوست حیوانات پنهان کرده بود و به این ترتیب توانست حقوق بازنشستگی مادرش را که هر‌ماه چک آن توسط پستچی به خانه‌شان ارسال می‌شد را دریافت کند تا این که پستچی به وی مشکوک شده و با پلیس ماجرا را در میان گذاشت و با تحقیقات مشخص شد که متهم به مدت یکسال به مرد پستچی و همسایه ها گفته بود مادرش در بیمارستان بستری است اما با بررسی ماموران پلیس مشخص شد که مادر متهم یکسال پیش فوت شده و وی با مومیایی کردن جسد توانسته بود از حقوق او سواستفاده کند.

در اکوایران ببینید:نه غیرقانونی به مادران

به‌گفته پلیس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در این مدت مرد 66 ساله توانسته بود در مجموع حقوق بازنشستگی مادرش به مبلغ 50 هزار یورو را دریافت کند تا اینکه رازش فاش شد. براساس گزارش پلیس، پرونده این مرد برای تصمیم‌گیری نهایی به دادگاه فرستاده شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.