رئیس سازمان انرژی اتمی پس از ورود به نیروگاه اتمی بوشهر، همراه با مدیران و مسؤولان این واحد صنعتی، در محل بنای یادمان شهدای گمنام نیروگاه حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ایران اسلامی ادای احترام کرد.

 اسلامی در این بازدید از طرح احداث واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر دیدن کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت پذیرفته و روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

در ادامه این بازدید معاون رئیس جمهور در جلسه‌ای که با حضور مدیران نیروگاه اتمی بوشهر و شرکت تولید و توسعه سازمان انرژی اتمی ایران تشکیل شد حضور یافت و تبادل نظر در خصوص آخرین اقدامات و پیشرفت‌های حاصل شده پیرامون بهبود کار و فعالیت در این نیروگاه انجام شد و توضیحات فنی در خصوص روند تحقیق و توسعه و همچنین اقدامات آتی ارائه گردید.

بازدید از واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر برنامه بعدی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بود. اسلامی با حضور در واحدهای فنی و بخش‌های مختلف واحد یکم، ضمن دیدار با پرسنل مجموعه و مهندسین بزرگترین نیروگاه اتمی خاورمیانه، از مرکز آموزش، اتاق سیمولاتور، اتاق کنترل، ساختمان توربین، پست برق نیروگاه و... بازدید به عمل آورد و در جریان روند چگونگی فعالیت و تولید انرژی از نخستین نیروگاه هسته‌ای کشور قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و نیز استاندار بوشهر از دیگر برنامه‌های اسلامی در سفر یک روزه به بوشهر بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.