وداع استقلال با لیگ قهرمانان آسیا

 

دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساع ۲۱:۳۰ دقیقه امروز بین تیم های استقلال الهلال در دبی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم عربستانی به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، عارف آقاسی(۷۹ متین کریم زاده)، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس(۵۹ مهدی مهدی پور)، جعفر سلمانی(۶۲ بابک مرادی)، امیر حسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری(آرمان رمضانی) و سبحان خاقانی(۴۶ امین قاسمی نژاد) به میدان رفت.

وداع استقلال با لیگ قهرمانان آسیا/باد تغییرات به پرچم آبی می‌وزد؟

شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه اول تلاش زیادی کردند تا دروازه حریف را باز کنند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در زدن ضربه نهایی کم دقت بودند و در حالی که می توانستند نیمه اول را با تساوی به پایان رساندند در دقایق پایانی غافلگیر شدند و تن به شکست دادند.

در دقیقه ۳۹ این دیدار همکاری بازیکنان الهلال گومیس را وارد محوطه جریمه کرد و در حالی که مرادمند می توانست توپ را دفع کند و اجازه ندهد این بازیکن به توپ برسد، کنترلش را از دست داد و به زمین خورد تا گومیس با ضربه ای فنی دروازه حسینی را باز کند.

با وجود این که استقلال در ادامه تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند اما حملات این تیم خیلی زهردار نبود و در نهایت نیمه اول بازی با شکست یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

وداع استقلال با لیگ قهرمانان آسیا/باد تغییرات به پرچم آبی می‌وزد؟

با شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد و با به میدان فرستاد قاسمی نژاد سعی کرد روند بازی را تغییر دهد اما در حالی که استقلال تلاش می کرد بازی را به تساوی بکشاند این تیم الهلال بود که برخلاف روال بازی گل دوم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۶ این تعلل بازیکنان خط دفاعی استقلال بازهم فرصت را برای الهلالی ها فراهم کرد که با سیدحسین حسینی تک به تک شوند که این بار الدوساری توانست با ضربه ای زمینی بازی را ۲ بر صفر به سود تیمش کند.

بعد از این گل استقلال تغییر زیادی در روند بازی اش انجام داد و کاملا متفاوت با دقایق قبلی به سمت دروازه الهلال حمله کرد و در چندین مورد تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما دروازه بان الهلال با عملکردی قابل قبول اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

وداع استقلال با لیگ قهرمانان آسیا/باد تغییرات به پرچم آبی می‌وزد؟

در دقایق پایانی استقلال بازهم روند تهاجمی خود را حفظ کرد و موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما دفاع پرتعداد الهلال فرصت را از شاگردان مجیدی گرفت که به گل برسند.

با شکست استقلال برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد با توجه به اتفاقات قبلی تغییراتی در این باشگاه صورت بگیرد. این تغییرات ممکن است در مدیریت باشگاه و یا در کادر فنی صورت بگیرد که احتمال تغییرات مدیریتی بیشتر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.