دیدار سفیر پاکستان در کابل با همتای ایرانی خود

سفیر پاکستان در کابل طی دیدار با همتای ایرانی‌ خود از تبادل نظر پیرامون گسترش همکاری‌های مشترک دو کشور همسایه برای کمک به افغانستان خبر داد.

«منصور احمد خان» روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که وی به دیدار «بهادر امینیان» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل رفته است.

سفیر پاکستان افزود: دو کشور به عنوان همسایگان افغانستان، به تلاش های خود برای صلح، ثبات و مشارکت برای کمک‌های بشردوستانه به این کشور ادامه می‌دهند.

سفیران جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در افغانستان سوم شهریور امسال نیز در نشستی، آخرین تحولات این کشور و تلاش‌های مشترک برای پیشبرد روند صلح را مورد بررسی قرار دادند.

نشست مجازی وزیران امور خارجه ۶ کشور همسایه افغانستان از جمله جمهوری اسلامی ایران ساعاتی پیش به میزبانی پاکستان و ریاست «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور برگزار شد.

یکشنبه گذشته نیز نشست مجازی نمایندگان ویژه شش کشور همسایه افغانستان از جمله نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان برگزار شد و آخرین تحولات افغانستان و همکاری‌های منطقه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.