یک انتصاب جدید در نیروی دریایی ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده فنی این نیرو با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا و جمعی از فرماندهان و معاونین در ستاد نداجا برگزار شد.
امیر دریادار ایرانی پیشرفت و صعود ممتد نیروی دریایی ارتش در عرصه‌های مختلف را یک تکلیف دانست و افزود: مسیر ما باید، مسیر ارتقاء و اعتلا باشد و این موضوع به تلاش جهادی و حساب‌شده نیاز دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره جمله‌ی «راه ما راه حسین علیه‌السلام است» به‌عنوان شعار راستین نیروی دریایی ارتش؛ گفت: به دلیل ظرفیت چشم‌گیری که در این نیروی راهبردی وجود دارد، مجموعه نیروی دریایی ارتش می‌تواند با بهره‌گیری از هوش و استعداد متخصصان و استفاده از ویژگی‌های مثبت کارکنان مانند وظیفه‌شناسی و تلاش‌های‌ بی‌شائبه و با تکیه‌بر تجارب گذشتگان و پیشکسوتان هر ناممکنی را ممکن سازد.
وی گفت: این‌که می‌گوییم «راه ما راه حسین علیه‌السلام است» این همان ویژگی وظیفه‌شناسی و پادررکاب بودن است که با این نگاه می‌توانیم کارهای بزرگی را به انجام برسانیم.

امیر دریادار ایرانی با تأکید بر اهمیت جایگاه استراتژیک فرماندهی فنی در سطح نیرو، گفت: فرمانده فنی، یک محور اصلی در نداجا است و ما اگر بخواهیم فرامین فرماندهی معظم کل قوا در زمینه خودکفایی و بی‌تأثیر کردن تحریم‌ها را به سرمنزل مقصود برسانیم مجموعه نیروی دریایی ارتش و به‌خصوص فرماندهی فنی باید با تلاش و دقت مضاعف موجب پیشرفت‌های روزافزون گردد تا در سطح کلان شعار راهبردی این نیرو را متبلور کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ناخدایکم ظهیرنیا، انتصاب امیر دریادار دوم فاضل نیا را به‌عنوان فرماندهی فنی این نیرو تبریک گفت و افزود: امیر فاضل‌نیا در زمان فرماندهی کارخانجات نیروی دریایی ارتش ثابت کرد که با ابتکار و نوآوری خود در زمینه تسلیحاتی می‌تواند در راستای تحقق هرچه بیشتر اقتدار جمهوری اسلامی ایران مأموریت‌های محوله را به انجام برساند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.