بهمن نظری درگذشت

عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت‌وگویی اعلام کرد:  «بهمن نظری سال‌ها بود که از بیماری کبدی رنج می‌برد. او پیش از فوت چند روزی در بیمارستان بستری بود و در نهایت متاسفانه به علت ایست قلبی درگذشت.»

خودآموز گفت: «بهمن نظری به علت بیماری، عضو بیمه شده و مستمری‌بگیر صندوق اعتباری هنر در وزارت ارشاد بوده است.»

او همچنین اعلام کرد:«فردا نگارخانه‌ای تخصصی در شهرستان سردان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که به نام بهمن نظری نام‌گذاری شده است.»

مراسم تشییع پیکر و خاک‌سپاری این هنرمند ۴۵ ساله امروز (پنجشنبه، چهارم شهریور) با حضور جمع محدودی از هنرمندان و بنا بر اعلام، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه هنرمندان بهشت رضای ایلام برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پی درگذشت بهمن نظری پیام تسلیتی را منتشر کرده و نوشته است: «بهمن نظری هنرمند خلاق و فعال در حوزه‌های مختلف هنری مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، کاریکاتور و انیمیشن فعالیت داشت و آثارش را متناسب با ایده‌های خود در چند رشته هنری ارائه می‌کرد. نمونه‌ای از هنرمندان توانمند استان است که از طبیعت و ظرفیت‌های استان ایلام نیز در آثارش بهره می‌گرفت و افتخارهای ملی و بین‌المللی کسب کرد.

 درگذشت این هنرمند ارجمند را به خانواده عزیزش، جامعه فرهنگ و هنر بویژه استان ایلام تسلیت می‌گویم و برای زنده‌یاد نظری رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.»

بهمن نظری درگذشت

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.