وزیر جدید علوم پیام داد

دکتر محمدعلی زلفی گل پس از رای اعتماد از مجلس در پیامی از نمایندگان به دلیل اعتماد به وی تشکر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
دوستان، همکاران و یاران عزیز و گرامی
با سلام و دعای خیر
احتراما به استحضار می رساند که به عنوان سربازی علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت مفتخرم که پس از روزها تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر مجلس شورای اسلامی، اصحاب گرانقدر رسانه، کارشناسان و جمیع صاحب نظران برای بررسی سوابق، نظرات، اهداف و برنامه های وزرای پیشنهادی، با رای اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم و معزز مجلس شورای اسلامی امانت سنگین مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر دوش این خادم همه مردم عزیز و گرامی ایران عزیز قرار گرفت.

بدینوسیله بر خود واجب می دانم که در ابتدا از همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعم از موافقین و مخالفین که در این ایام با صبر و حوصله تمام تلاش خود را برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و با هدف کمک به دولت به کار بسته اند، صمیمانه تشکر کنم.

همچنین خود را قدردان تمام عزیزانی می دانم که به طرق مختلف نظرات و انتقادات خود را در اختیار بنده گذاشته اند.
در پایان دست تمام دانشمندان، اندیشمندان، صاحبان نظر و اصحاب رسانه را به گرمی می فشارم و از خداوند متعال می خواهم که نظرات خود را به ما ارزانی دارند تا به کمک هم مسیر پیشرفت و اعتلای نظام مقدس اسلامی و کشور عزیزمان ایران را بپیماییم.

همچنین امیدوارم که ان شالله در فرصت های آتی سعادت دیدار همه عزیزان نصیب این خدمتگذار جامعه دانشگاهی و علمی کشور گردد. امیدوارم که کل جامعه فرهیخته دانشگاهی قدر بینند و شاد و سلامت باشند.

محمدعلی زلفی گل
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.