مخالف ضرغامی: وزارت او اهانت به نخبگان است

محمود احمدی بی غش در جلسه علنی عصر امروز سه شنبه به عنوان مخالف عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مخالفتم با استناد به موارد مستند و تحلیل و ارزیابی واقع بینانه است. هر چه گشتم و با بزرگان و صاحب نظران مشورت داشتم سر سوزنی، سوابق، تجربیات و تحصیلات و عملکرد گذشته شما تناسبی با وزارت میراث فرهنگی ندارد؛ به طوری که برخی از ما نمایندگان مجلس در عجب ماندیم که آقای رئیسی شما را مبتنی بر چه فاکتورهایی برای این وزارتخانه معرفی کردند.

وی افزود: آقای ضرغامی طبق اطلاع ما شما به عنوان مدعی ریاست جمهوری حتی رئیسی را قبول نداشته و در ایام انتخابات یک بار دعوت زحمت کشان ستاد ایشان جهت سخنرانی در تهران را نپذیرفتید.

موسوی: نداشتن انگیزه کار جهادی در وزیر پیشنهادی نگران کننده است

سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: آقای مهندس ضرغامی در شرایطی که امروز وضعیت عمومی زندگی و رفاه مردم دچار مشکلات و تنگناهای بسیاری است و آثار زیانبار کرونا نیز به زندگی و معیشت مردم ضربه می‌زند، سند گردشگری هم با رکود و توقف جدی مواجه شده و علاقمندان به این صنعت منتظرند که ببینند در برنامه‌های شما این دغدغه وجود دارد که در دوران مسئولیتتان شاهد تغییر به نفع مردم باشید یا به واسطه سوابق اجرایی جنابعالی سوابق تصمیماتتان جنبه تبلیغاتی و نمایشی خواهد داشت؟.

وی افزود: حقیقتا دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از سوی شما در وزارتخانه‌ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.