ابلاغ یک قانون جدید از سوی رئیس‌جمهور

رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم بخش را تسلیت گفت.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم‌بخش مایه تاثر خاطر گردید.

این مادر نجیب و قهرمان پرور که عزیزترین سرمایه های زندگی خود را با اخلاص و بصیرت در راه عظمت و سربلندی اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگویی ارزنده و الهام بخش برای زنان امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خاندان گرامی این بانوی فداکار و نیز مردم شهید پرور استان گیلان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 رئیسی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

همچنین رئیس جمهور « قانون واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب » را برای اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و نیرو ابلاغ کرد.

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، روز سه شنبه در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و نیرو ابلاغ کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.