زلفی‌گل ثابت کرده که فردی استکبارستیز است

محمد خدابخشی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری،گفت: مسئولیت یک وزارتخانه امری بسیار مهم و یک امانتی است که ما باید آن را به افرادی بسپاریم که توانایی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، فردی صادق و دارای پشتکار، امانتداری و روحیه جهادی است و توانایی کافی برای تصدی این وزارتخانه را دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه زلفی‌گل دارای انسجام فکری است و قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت تیمی بسیار خوبی دارد، گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از نظر علمی و تخصصی هم سوابق بسیار خوبی دارد و در تمام مقاطع تحصیلی تدریس کرده و قطعاً می‌تواند در حوزه علم و فناوری به خوبی سیاستگذاری کند.

خدابخشی افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم ایجاد اشتغال است که این روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد و تعاملش با نمایندگان مجلس بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم، قائل به استفاده از ظرفیت توان داخلی کشور و ارتقای دانش بومی است، گفت: وی شخصیتی انقلابی و بابصیرت است و ثابت کرده که فردی استکبارستیز است. در زمان فتنه ۸۸ وی اجازه نداد که چهره‌های مسئله‌دار وارد دانشگاه بوعلی‌سینا همدان شوند؛ این مسئله هم باید مورد توجه همه قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.